Lang al geen post meer gedaan en nu deze.
Ik ga binnenkort mijn MG TF 135 verkopen.
Een aantal van jullie kennen de auto en ook mij een beetje. Hij is uit 2002 en heeft nu 50.000 gelopen. Dat hij perfect in orde is weten jullie.
Mochten jullie iemand weten die de auto voor 16.000 euro wil hebben laat hem dan contact met me opnemen.
Ik dank jullie alvast voor de vele hulp, de leuke toertochten die ik heb meegemaakt maar vooral voor de gezelligheid.
CU
Rene

