Afgelopen zaterdag reed ik, met een snelheid van 120 km/h, op de A1 richting Holten. Ik wilde de wegligging even testen en trok een beetje aan het stuur van links naar recht (korte bewegingen).
De auto swabberde van achteren. Kreeg een angstig gevoel. De weg zelf van mooi vlak en had geen spoorvorming of iets dergelijks.
Wat kan het zijn?
groet,
Jeroen.







