door DannyVVC » wo aug 08, 2007 12:58 pm
Hallo,
Zoals sommige al zeiden in me stel je even voor topic staat mijn Fje idd te laag, met als gevolg dat ik nu mijn voorpijp en spruitstuk kapot heb.. Spruitstuk (originele ) schijnt nogal moeilijk aan te komen zijn als je niet weet waar je moet zoeken.. Maar mijn vraag is eigenlijk: om te voorkomen dat dit weer gebeurd in korte tijd wil ik mijn vering oppompen zodat de F wat hoger komt te staan, en dan tzt lowering pins erin... maar waar kan ik mijn F laten oppompen in de buurt van Harderwijk???
( en aan een origineel spruitstuk komen )
Groeten Danny
Wishlist:
alu 52mm TB, Respray
Done: Hardtop, witte pinkers, KH-splitter, 75th ann velgen, black lexus taillights, K&N, Exhaust