BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
Verhogen
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

    Verhogen

    door DannyVVC » wo aug 08, 2007 12:58 pm

    Hallo,

    Zoals sommige al zeiden in me stel je even voor topic staat mijn Fje idd te laag, met als gevolg dat ik nu mijn voorpijp en spruitstuk kapot heb.. Spruitstuk (originele ) schijnt nogal moeilijk aan te komen zijn als je niet weet waar je moet zoeken.. Maar mijn vraag is eigenlijk: om te voorkomen dat dit weer gebeurd in korte tijd wil ik mijn vering oppompen zodat de F wat hoger komt te staan, en dan tzt lowering pins erin... maar waar kan ik mijn F laten oppompen in de buurt van Harderwijk???
    ( en aan een origineel spruitstuk komen )

    Groeten Danny
    Wishlist:
    alu 52mm TB, Respray

    Done: Hardtop, witte pinkers, KH-splitter, 75th ann velgen, black lexus taillights, K&N, Exhaust
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo aug 08, 2007 1:07 pm

    Iedere oud MG-Rover dealer kan je helpen.

    Verder kun je ook bij de mini en metro specialist informeren. Metro's hebben hetzelfde systeem en deze brengen hun auto vaak naar de mini specialist. Die zijn er nogal wat in Nederland.

    Lowering pins zullen je auto verlagen maar geven een aanmerkelijk stugger veerbeeld. Bij dezelfde wagenhoogte zal je bij bijvoorbeeld een verkeersdrempel zonder lowering pins de grond WEL raken, als de pins gemonteerd zijn, zul je de drempel waarschijnlijk NIET raken.

    zie verder het item over group buy lowering pins en eventueel mijn project waarin mijn ervaringen met loweringpins is omschreven.

    Succes.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo aug 08, 2007 11:49 pm

    Voorpijp zou ik RVS aanschaffen. Neem wel het type van Brown&Gammons (=Miltek) dat is nml de enige die constructief goed in elkaar zit.

    Evt. heb ik nog een Spruitstuk + Lambda liggen met 75.000km erop. Vervangen voor een 4-2-1. Van de lambda is de stekker afgeknipt maar die van de originele kan vrij gemakkelijk worden over gezet.
    PM me maar een bod als je geïnteresseerd bent.
    Building >200BHP K-series
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten