


marcelvvc schreefColonals de bouten van de kat al vervangen zijn zan zal het geen probleem zijn,questi van een uurtje werk.
waar je wel rekening mee moet houden is de herrie die de milltec maakt


marcelvvc schreefColonja een milltec schreewt echt,vooral rond de 200-3000toeren.
beugel die aan de kat bevestigd moet worden??
weet niet echt wat je bedoeld,ik heb namelijk niet zo een beugel.
misschien zit er verschil tussen een mk1 en mk2 F,en vvc of geen vvc.
1 schroefje maar aan de rechter kant is wel een beetje link,ik zou een nieuw boutje op de uitlaat lassen,of het stukje bout eruit boren en dan er een nieuw,langer boutje doorheen doen.
en die beugel die aan de kat zou zitten,denk niet dat het erg is als je die weglaat,als de uitlaat maar stevig hangt

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.