Deze heb ik inmiddels weer terug geplaatst. Het terugplaatsen ging verdacht makkelijk en er is nogal wat speling. Is dit een bekend euvel en zijn deze kogelgevrichten los te bestellen/vervangen?
Of is het normaal dat deze wat speling heeft en kan ik hier voorlopig met door blijven rijden.




