


Even het midden van de bumper bepalen (schietlood, al dan niet geïmproviseerd tussen de M en de G hangen en onderaan de bumper aftekenen.


Rick schreefColonDat is mooi te weten dat het niet zo moeilijk is om een KH splitter te plaatsen. Zit er zelf ook over na te denken. Ik wil alleen nog zo veel.![]()
Op ebay staan ze voor 40 pond. Zal eens gaan informeren naar de verzendkosten.

Christian schreefColonBruno, wat heb jij voor moois liggen dan?ik wil eigenlijk wel spec. carbon

Bruce schreefColonDe mijne is inderdaad ook van Ebay, 70 euro was die met verzenden, maar voor zover ik weet komt ie alleen in zwart, niet in carbon look.

Christian schreefColonBruno, wat heb jij voor moois liggen dan?ik wil eigenlijk wel spec. carbon
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.