Ik vind ze persoon lijk erg bruut staat en ben er erg erg blij mee. De auto krijgt meteen een uiterlijk van "the dark side"
De banden zijn ook met schuim bewerkt genaam No touch
Ik moet alleen nog de MG emblemen er in doen en de bouten komen zwarte dopjes op zodat hij helemaal zwart is. Ik heb geprobeert de MG emblemen te spuiten in het zwart zonder echt succes.. het werd er niet mooi van... Kan ik de MG emblemen ergens bestellen met een zwarte rand ipv een zilvergrijze rand? let me know..
2x keer klikken om te vergroten









