Je ouders lijken mij inderdaad niet de mensen die het octagon in hart en nieren dragen
Heb je trouwnes je zilveren F niet meer, of is die al verkocht ?


Bruno schreefColonJe ouders lijken mij inderdaad niet de mensen die het octagon in hart en nieren dragen![]()
Heb je trouwnes je zilveren F niet meer, of is die al verkocht ?


Bruno schreefColonedit : uitgesplitst uit het kempenrit topic. De ouders van Coen vondebn het onzinnig om de Brooklands naar de Kempenrit te laten gaan met Coen aan het stuur.
Bruno schreefColonDe Mini cooper is op DIT moment een hip wagentje, maar de Tf is zeker op lange termijn een veel betere investering !
Alles wat het MG logo draagt, wordt immers ooit een gegeerde oldtimer.
Bruno schreefColonEn om nu te zeggen dat een mini veel betrouwbaarder is, zou ik nog niet zo zeker durven te stellen. Buiten het zwakke punt van de HGF, kan je de MG weinig slechts aanwrijven.


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.