Heb een relijk pech weekeinde met mijn Fje gehad...
Samen met mijn vriend hebben we mijn Fje gewassen en gewaxed. Ook het interieur moest er aan geloven... Toen ik mijn vriend even met mijn Fje alleen gelaten heb wilde hij de achterruit los ritsen... echter zonder de kap los te maken... Nu is het gevolg dat de bevestiging van mijn achter ruit boven aan bij de beugel los gescheurd is... Hoe kan ik dit repareren/ laten repareren zonder dat ik ontzettend veel geld kwijt ben... De achter ruit zit er nu namelijk niet meer strak in... (ongeveer 20 cm los gescheurd)
Verder heeft een of andere onverlaat een sleutel over mijn deur gehaald
de grondlaag onder mijn BRG is te zien, zo tezien niet tot op het ijzer...
Nu is de vraag hoe ik dit zo net mogelijk weg ga werken...
En ik ben blijkbaar een keer langs iets gereden waar ze aan het verven waren waardoor er zilvermetalic lak op mijn lak is gekomen, hoe ga ik dit verwijderen....?
Verder zijn we nog met de onderkant van mijn Fje over een drempel gereden in belgie waar mijn bodemplaat flink geraakt is, maar bij inspectie op de krik en mijn hoofd onder de auto gestoken te hebben geen zichtbare schade aangetroffen... Hoe bedoel je Murphy's law...
Nou ik hoop dat iemand goede adviezen heeft, en dat dit voorlopig de laatste pech dingen zijn.....
groetjes Lein