BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1
K&N 57i filter via marktplaats
  • Kvdzanden
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 62
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 9:07 pm
    WoonplaatsCOLON Sassenheim
    CONTACTCOLON

    K&N 57i filter via marktplaats

    door Kvdzanden » vr jul 13, 2007 10:58 am

    Ik heb een bod gedaan op een K&N 57i filter op marktplaats
    80 euro

    is dit de goede die bruno ook verkoopt?
    http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... -0238.html

    De verkoper zei wel:
    1 luchttoevoerbuis is beschadigd maar deze kun je zo nieuw kopen bij Brezan kosten ongeveer 5

    maakt dit veel uit? kan hierdoor ook de filter zelf beschadigd zijn?


    Graag van iemand even dat zetje in de rug wel of niet doen????
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    Re: K&N 57i filter via marktplaats

    door Ralph » vr jul 13, 2007 12:26 pm

    Het is inderdaad de juiste. Maar als je al een bod hebt gedaan, moet je hem eigenlijk ook kopen. :)

    €225 euro nieuw is een beetje overdreven. Ik heb de mijne voor €130 nieuw gekocht in duitsland.

    In principe geeft K&N 1000000km garantie of zoiets. Het kan zijn dat je hem eens schoon moet maken. Dit moet zowieso ieder jaar gebeurgen. Schoonmaak setje kost €15.

    Die buizen stellen inderdaad niet veel voor.

    Dus het is aan jou.
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Striker » vr jul 13, 2007 1:29 pm

    Geen idee waarom de 57-0238 zoveel duurder is dan de 57-0267 (het filter dat prima geschikt is voor de K-series), maar die koop je voor nog geen 45 pond op Ebay.co.uk.

    "Nieuw in doos, slechts 2 weken gebruikt". Ergens klopt er iets niet in die zin :).
    Afbeelding
  • Kvdzanden
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 62
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 9:07 pm
    WoonplaatsCOLON Sassenheim
    CONTACTCOLON

    door Kvdzanden » vr jul 13, 2007 1:45 pm

    Maar is dat dezelfde als die bruno verkoopt of is die nog beter?
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » vr jul 13, 2007 1:48 pm

    Degene die Bruno verkoopt is het setje zoals in de afbeelding van marktplaats.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Striker » vr jul 13, 2007 3:43 pm

    Kvdzanden schreefColonMaar is dat dezelfde als die bruno verkoopt of is die nog beter?


    Filter zelf is identiek. Er zit alleen één luchtslang bij ipv twee en de bocht die wordt meegeleverd met de 57-0238 (en dat er volgens mij voor zorgt dat het filter te dicht op de gasklep komt te zitten) ontbreekt.
    Afbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » vr jul 13, 2007 8:09 pm

    Het is inderdaad dezelfde filter, en t'is weinig geld, maar zoals Striker zegt, ik vind het ook verdacht. Waarom na 2 weken de filter er terug afhalen, en waarom na 2 weken de slang reeds beschadigd ?
    Indien hij echt als nieuw is, is het uiteraard wel een koopje.
    Nu t'klinkt niet echt objectief misschien, als ik het zeg, maar ik persoonlijk , zou nooit een 2de hands filter kopen. Ik geef liever wat meer geld aan een nieuwe. Een filter vind ik, moet nieuw zijn, maar dat is misschien persoonlijk.
    Je kan uiteraard ook eens in Duitsland kijken voor nieuwe filters, als ze daar zo goedkoop zijn, je moet echter nog wel de verzendingskosten er bij vergelijken uiteraard.Wat de prijs van mijn K&N's betreft, er zit volgens de leverancier een prijsdaling aan te komen, ik ben zelf ook benieuwd en hou het "te koop-topic" updated, als ik meer weet !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: K&N 57i filter via marktplaats

    door Coen » zo jul 15, 2007 4:50 pm

    Ralph schreefColonHet is inderdaad de juiste. Maar als je al een bod hebt gedaan, moet je hem eigenlijk ook kopen. :)


    Als iedereen er zo over dacht dan had ik mijn auto al wel 10 keer verkocht ;)

    Zelf heb ik er ook nog een K&N57i filter liggen. Zonder buizen e.d.

    Mocht je interesse hebben...
BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten