Op de plaats waar de plastic bescherming binnenin de wielkassen samenkomt met het koestwerk moet je eens proberen de bescherming weg te trekken. Je zal zien dat daar een soort "goot" is waar zich nogal wat vuil en dus ook water kan ophopen.
Regelmatig duw ik die bescherming opzij om met behulp van een hogedrukreininger het vuil (lees modder) te verwijderen. Dit is een plaats waar de mogelijkheid tot roestvorming zeer groot is. Ik heb er indertijd duidelijke foto's van genomen met de bedoeling om die ooit eens online te plaatsen, zal deze avond eens kijken waar ik ze gelaten heb.
Hierop kan je het ook zien
