t.o.v. de MG lekt het dak van de volkswagen aan allekanten.. Remmen werken niet, accelereert niet lelijk interieur. je zit verrot. je wordt nat. ALLESS kraakt!!
haha.. als ik het dashboard vastpakte op de plek waar het kraakte.. ging het ergens anders kraken..
Kortom. wil je je MG meer waarderen..
Koop een oude verrotte old timer erbij
