http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=towmhb2lstu



Sander schreefColonIk vraag me af of het een echte Trophy was ? Aan de remmen te zien niet. Dan heeft deze wagen dus een full-respray gehad ?

Sander schreefColon...Ik vraag me af of het een echte Trophy was ? Aan de remmen te zien niet. Dan heeft deze wagen dus een full-respray gehad ?





Bruno schreefColonT'zou inderdaad een mooie conversie kunnen zijn, alhoewel ik geen verschil zie met andere volledige TF conversies (buiten het feit dat er nu ook een TF-kofferdeksel op ligt)


Bruno schreefColonKan het interieur er dan niet standaard hebben ingezeten (MKII) ?


Bruno schreefColonMmmh, best mogelijk. Van wat er geleverd is en in welke kleuren, ben ik lange niet op de hoogte zoals jij. Je leerde zeker alle brochures van buiten ?![]()
In ieder geval had hij mijns inziens beter geinvesteerd in een TF zijkant en/of TF ophanging, dat was pas speciaal geweest.
Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.