

Kasper schreefColonAndries,
Weet je zeker dat de vorige eigenaar platinum bougies heeft teruggeplaatst?

Remieme schreefColonzou nieuwe magnecor bougiekabels steken. std. kabels gaan door de hoge temp in het motorcompartiment circa 90.000 km mee.
andere mogelijkheid zou je bobine kunnen zijn. Daphne had dit onlangs ook nog. zelfde symptomen.


Sander schreefColonIedere wagen heeft een bobine. Een MPi heeft er 1 met een verdeelkap, de VVC heeft 2 dubbel uitgevoerde wat het mechanische deel overbodig maakt (dus slijtvaster en minder storings gevoelig)
Ik zou de bougies checken, die moeten een bruine (koffie met melk) kleur hebben. Wellicht is er 1 niet 100% meer. Ook even de afstand van de electrode opnieuw afstellen.
Bied dat geen oplossing deed ik de verdeelkap vervangen en daarna ook de bougikabels. Misschien is een t4 uitlezing beter omdat er gewoon een sensor stuk is.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.