






Sander schreefColonToch vond ik het eten met Ghostrider @ Metropolis (Hollywood) ook zeer geslaagd.
Volgend jaar wil ik alleen iets eerder gaan rijden ivm de tijd; het was nu wel erg krap aan en hogere snelheden op zulke wegen is niet goed voor de verlaagde F-jes met trophysplitters


Bruno schreefColonals je met zo'n grote kolomme op weg bent, kan het inderdaad zijn dat de laatste stevig moet doorrijden, ondanks de eerste misschien amper 50 rijdt.



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.