Kempenrit
  • Avatar gebruiker
    Johan
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 727
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 1:21 am
    WoonplaatsCOLON Puerto Morelos Mexico
    CONTACTCOLON

    Kempenrit

    door Johan » ma aug 23, 2004 12:47 pm

    Heerlijke dag

    Zonder gekheid, een geweldige dag. 's Morgens een leuke ontvangst (leuk dat Luc nog even kwam kijken), gezichten bij namen kunnen voegen (nog niet allemaal), aardig rijtje F jes.

    Daarna een prachtige rit, met leuke weggetjes en aardig bochtenwerk hier en daar. Enige nadeel was het gebrek aan teverne's, maar met de hulp van onze Belgische vrienden toch een leuke lokatie gevonden om te eten.

    Daarna de prijsuitreiking (voor de eerste keer iets gewonnen, niet echt belangrijk), met weer een prachtig prijzenpakket voor degenen die daarvoor komen.

    En als laatste het eten, dat wel wat laat was met komen, maar wel smakelijk was. En vooral de babbels tijdens het eten kreeg ik wat kramp van in m'n kaken (koelkasten, computers, duikers die even naar boven gaan om iets te doen, en andere onderwerpen.
    Toch iets dat degenen die wat snel weggingen hebben gemist.

    Ik kom morgen met een thread over de registerrit.

    Organisatie,


    BEDANKT
  • Elan
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 86
    GeregistreerdCOLON di maart 30, 2004 12:43 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde
    CONTACTCOLON

    door Elan » ma aug 23, 2004 1:28 pm

    Enkele bedenkingen bij de Kempenrit . . .
    Eerst en vooral wil ik de organisatoren bedanken en gelukwensen met deze prachtige rit.
    Je moet het maar doen om door ons lelijk apenlandje de zeldzame mooie weggetjes aaneen te breien tot een mooie rit.

    Proficiat voor dit prima evenement!
    We zien al naar de volgende editie uit!

    En . . . ons forum dat was blijkbaar goed vertegenwoordigd maar als “MGF First driveâ€Â
    MGF 75th anniversary LE.
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » ma aug 23, 2004 1:40 pm

    Ook mijn dank aan de organisatie is groot!
    Zelfs Debora (mijn vriendin en coureur :wink: ) wil de volgende keer weer mee, en dat komt vrijwel nooit voor!!
    Helaas dat we het eten erna gemist hebben... Eigenlijk niet ingeschreven, en in mijn achterhoofd nog een uutje sleutelen in de nachtelijke uurtjes (en het zand van mijn dak afsproeien :wink: )... reden om toch redelijk tijdig terug te reizen...
    Maarrrr....
    Ik heb het erg naar mij zin gehad!
    Nogmaals dank en wellicht tot de volgende rit.... registerrit in Nederland??
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » ma aug 23, 2004 3:14 pm

    Hoi,

    ik heb zo te lezen behoorlijk wat gemist gisteren, maar heb toch genoten van mijn korte doortocht. Op die manier ook eens wat gezichten bij namen kunnen plaatsen (Bruno, ErikB, Elan, Ghostrider, Sander, Thomas, Johan S( die we nog kenden van vorig jaar),... )
    Volgens de commentaren hadden jullie weeral eens de perfecte (ehummm) gastheer, nl Bruno...
    Ik heb daarnet reeds een nieuw album aangemaakt en reeds een drietal foto's gepost. Ik probeer deze avond nog een 7tal foto's online te plaatsen. Hier op het werk, wil het niet zo vlotten.

    en,..... ik plan volgend jaar mijn schilderwerken op een ander moment ,(zo kunnen jullie me met z'n allen komen helpen)

    Luc
  • flesh
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 71
    GeregistreerdCOLON zo aug 01, 2004 11:34 am
    WoonplaatsCOLON Vl. Brabant (BE)

    door flesh » ma aug 23, 2004 3:25 pm

    Hey allen,

    Inderdaad, het was een zalige dag!!! Bloem voor de organisatie!!!

    Ik moet wel bekennen dat ik de mening van Elan hier deel. Ik heb de kempenrit samen met Zion afgelegd (beiden met een sterretje en first ride) maar geen contact gehad met forumgenoten. Dat zou de dag nog iets perfecter kunnen maken hebben.

    Maar again, het was een onvergetelijke dag!!!
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma aug 23, 2004 4:30 pm

    Het was inderdaad super gezellig. Ook mijn vriendin wil volgende keer weer wel mee. Ik heb met het inschrijven de mogelijkheid tot eten niet gezien (eerlijk gezegt helemaal niet opgelet)
    Toch vond ik het eten met Ghostrider @ Metropolis (Hollywood) ook zeer geslaagd.

    Volgend jaar wil ik alleen iets eerder gaan rijden ivm de tijd; het was nu wel erg krap aan en hogere snelheden op zulke wegen is niet goed voor de verlaagde F-jes met trophysplitters :wink:

    Organisatie: Bedankt voor de toffe dag !
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » ma aug 23, 2004 5:43 pm

    Sander schreefColonToch vond ik het eten met Ghostrider @ Metropolis (Hollywood) ook zeer geslaagd.

    Volgend jaar wil ik alleen iets eerder gaan rijden ivm de tijd; het was nu wel erg krap aan en hogere snelheden op zulke wegen is niet goed voor de verlaagde F-jes met trophysplitters :wink:


    Was idd. gezellie!
    Vond zelf de snelheid wel een avontuur :D al moest ik wel aan de ondergrond wennen.... Mijn splitter hangt in ieder geval nog recht, al hangen er wel losse vellen aan mijn banden :twisted: :twisted: !
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma aug 23, 2004 5:53 pm

    Heu, zo hard hebben we echt niet gereden. Het gemiddelde lag IMO zelfs onder de 50km. Maar als je met zo'n grote kolomme op weg bent, kan het inderdaad zijn dat de laatste stevig moet doorrijden, ondanks de eerste misschien amper 50 rijdt. 10 wagens achter elkaar is in die optiek dus een absoluut maximum. Volgend jaar houden we hier meer rekening mee.
    Ik ga nog eens denken hoe we volgend jaar de forumleden een herkenningsteken kunnen geven, zodat ze elkaar herkennen, want voor zij die geen aansluiting vonden bij ons groepje is dat jammer.
    Wordt aan gewerkt !!
    Echter zou het best kunnen dat we tegen dan elkaar allemaal al lang kennen.. :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma aug 23, 2004 5:58 pm

    Bruno schreefColonals je met zo'n grote kolomme op weg bent, kan het inderdaad zijn dat de laatste stevig moet doorrijden, ondanks de eerste misschien amper 50 rijdt.


    Dat bedoel ik :roll:..... maar als je met een kleinere groep bent is het ook weer niet leuk... Maar ik ben eruit: DE oplossing is het hele parkoer van begin tot eind opnieuw in mooi strak asfalt steken :wink: Ben benieuwd of we dat terug zien in het inschrijfgeld ;)
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Johan
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 727
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 1:21 am
    WoonplaatsCOLON Puerto Morelos Mexico
    CONTACTCOLON

    door Johan » ma aug 23, 2004 6:07 pm

    Alleen strak asfalt haalt wel veel van de charme van de Kempenrit af, vind het op deze manier prima. Nederlanders moeten er alleen even aan wennen dat het niet allemaal strak is.

    Johan
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma aug 23, 2004 6:08 pm

    Ik denk inderdaad ook dat een Jeep-treffen in Holland behoorlijk saai moet zijn :lol:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma aug 23, 2004 6:10 pm

    Hehe; we zijn gewoon verwend hierzo :mrgreen:

    Ik moet ook toegeven dat het eerste stuk even wennen was maar dat het daarna wel meeviel.
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Johan
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 727
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 1:21 am
    WoonplaatsCOLON Puerto Morelos Mexico
    CONTACTCOLON

    door Johan » ma aug 23, 2004 6:46 pm

    Een Jeep treffen wordt in Nederland gehouden in de Dutch Mountains. Volgens The Nits bevinden deze zich in Amsterdam Z.O. ofwel de Bijlmer.

    Johan
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma aug 23, 2004 6:48 pm

    6 foto's in de gallery toegevoegd, ons gemaild door Flesh !!

    @ Sander, verklein je je foto's ook even voor de op de Fotki ?
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Thomas
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 639
    GeregistreerdCOLON zo maart 28, 2004 12:35 pm
    WoonplaatsCOLON Maassluis Nederland

    door Thomas » ma aug 23, 2004 6:54 pm

    Clubgenoten :lol: :lol:

    22 augustus is voor mij een fantastische dag geweest.
    Ik vond het erg leuk om iedereen eens de hand te kunnen
    schudden.
    Ik ben dan wel niet zo actief op het forum ( komt vanzelf)
    maar heb het erg naar mijn zin gehad en ik praat dan tevens voor
    mijn wederhelft.
    De wegen zijn natuurlijk niet te vergelijken met onze biljardtafels
    maar ja..........bij ons is de benzine weer 15 cent duurder :cry: , en de mening
    van Johan deel ik zeker dat dat toch wel het avontuur en de
    charme is van dit soort ritten.

    Bedankt voor deze zéééééééééééééééér geslaagde dag.

    Thomas en Desiree
    Snel....Sneller.....Snelst

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten