

Terence schreefColonNu staat mijn auto al 2 weken te koop op marktplaats en www.mgf.be en heb ik diverse biedingen gehad maar telkens loopt dit op niets uit.




















Jupilerman schreefColon......voor zijn Beemer en 4 jaar confituur en sjikkenbrood...Schelledam...Schelledam....Schelledam

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.