BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1
inhouden
  • Avatar gebruiker
    andries
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 48
    GeregistreerdCOLON vr jun 15, 2007 9:48 pm
    WoonplaatsCOLON Elst

    inhouden

    door andries » ma jun 18, 2007 2:15 pm

    ik rij eigenlijk al meer dan een jaar in mijn F en heb sinds de aankoop bemerkt, dat wanneer je het gas loslaat, de auto even inhoudt.
    Het maakt niet uit in welke versnelling je rijdt, zodra je het gas loslaat met de bedoeling om motorisch af te remmen, komt dat hikje telkens weer.
    Ik ben er inmiddels gewend aan geraakt en beschouw het als een karaktereigenschap, dat bij deze auto hoort.

    Ligt dit aan het beruchte kunststof gasklep?
    Heb inmiddels een aluminium 52mm besteld.
BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten