Nieuwe achterspoiler en TF achterklep heb ik al,deze week komt het nieuwe TF front,dus dat schiet al aardig op.
Nu heb ik alleen een paar vraagjes,ik ben nog aan het twijfelen over de sideskirts.
Autostyle kan ze leveren,maar weet iemand of deze van een goede kwaliteit zijn?pasvorm enz...
Weet iemand of sideskirts wat gemaakt zijn voor een TF ook op een F passen?ik geloof van niet hé..
Zijn er nog andere bedrijven die mooie sideskirts kunnen leveren?
autostyle skirts








