



Bruce schreefColonIs het dat setje dat op Marktplaast staat? half leer half stof, sorry dat vind ik zo al niet echt mooi, laat staan in een BRG.

Rick schreefColonIk weet niet wat ik er van moet vinden. Ik vind het niet lelijk staan.



PatrickT schreefColonBen eens anders dan de rest... Je volgende mod zou dan wel de ap brakes moeten worden
Emile schreefColonmij lijkt het juist wel mooi en uniek.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.