zijn er hier mensen die naar le mans gaan dit weekend, en weet er iemand of er een lola mg meerijd?
grtz
mg metro man










Coen schreefColonIs er al meer bekend over wat Peugeot deed de laatste ronde?


Kasper schreefColon*) Men achtte de auto niet meer in staat om nog 1 ronde te doen
*) Samen met een Audi op de foto (niet gelukt)
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.