




Christian schreefColonIk zie in je lijstje ook modificaties aan het koelsysteem. zijn die noodzakelijk



Christian schreefColonvanwaar dan toch die behoefte aan extra peekaas![]()

Christian schreefColonNu zijn er ook andere filters verkrijgbaar (meestal een stuk duurder) maar die halen lucht via de inlaat opening aan de zijkant is dat niet beter.koudere lucht van buiten IPV warme uit de motorruimte?

dus voor een K&N gaan is gewoon goed genoeg. Ik wil op termijn ook voor een sportuitlaat gaan maar 1 die niet zo luidruchtig is dat het op lange ritten irritant wordt. Ik mag graag door de Alpen rijden. wat zou de beste optie zijn?of hoef je het voor het vermogen niet te doen?
Christian schreefColonDit noem ik nog eens feedback, bedanktdus voor een K&N gaan is gewoon goed genoeg. Ik wil op termijn ook voor een sportuitlaat gaan maar 1 die niet zo luidruchtig is dat het op lange ritten irritant wordt. Ik mag graag door de Alpen rijden. wat zou de beste optie zijn?of hoef je het voor het vermogen niet te doen?

Christian schreefColonIk wil op termijn ook voor een sportuitlaat gaan maar 1 die niet zo luidruchtig is dat het op lange ritten irritant wordt. Ik mag graag door de Alpen rijden. wat zou de beste optie zijn?of hoef je het voor het vermogen niet te doen?

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.