Je MG laten zien kan natuurlijk ook in de gallery, maar ik vind dit toch wat beperkt, aangezien je daar geen verhalen bij de foto's kunt schrijven. Ook komen kleine modificaties meestal in de sectie ''projects'' terecht, terwijl die sectie volgens mij heel ergens anders voor bedoeld was, namelijk ''echte'' projecten. Bovendien zijn er nu her en der topic's over modificaties en foto's van dezelfde auto te vinden, terwijl het veel overzichtelijker is om dit in één ''persoonlijk'' topic te plaatsen.
Voorbeeld van zo'n topic: http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=8504
Geef uw mening zou ik zeggen, het is maar een idee natuurlijk.






