Ik zie dat Mans (?) zijn foto's al geplaatst heeft in de gallery, wie volgt?




em-gee-efke schreefColonHet was idd een super weekend!!!! Alweer heel wat nieuwe gezichten erbij en dat is altijd leuk!!!

Bruno schreefColonem-gee-efke schreefColonHet was idd een super weekend!!!! Alweer heel wat nieuwe gezichten erbij en dat is altijd leuk!!!
Ben je wel zeker, want als ik deze foto zie, je moet eens naar je gelaatsuitdrukking kijken.![]()
http://dennis.core-lan.nl/mgf/Octagon-t ... s/IMG_0879







Kasper schreefColonLaten we zeggen een geluk bij een ongeluk(je) Wij hebben dit laatst ook bij een rit in onze regio gedaan, ook daar leuke reacties.
Het is immers niet echt gebruikelijk om een foto van jezelf in je auto EN in actie te zien te krijgen
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.