



Remieme schreefColonniet geheel duidelijk voor me. Je hebt de F gekeurd met de Phoenix of de std uitlaat.
Ben nl wel benieuwd of hij goedgekeurd wordt met de phoenix eronder



ErikB schreefColonIn België zal het normaal gezien niet lukken met Milltek of Phoenix....


ErikB schreefColonIn België zal het normaal gezien niet lukken met Milltek of Phoenix....
Echt een aanrader zijn de cat-saver nuts van Mike Satur... deze zijn ook langer dan een gewone moer en zijn dus makkelijker bereikbaar op de plaatsen waar je moelijker aangeraakt.





Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.