


Bruno schreefColonje bedoelt waarschijnlijk dat Pete van het X-power forum een rare is


Bruce schreefColonArme Britten,
Ik dacht dat wij een beetje triest waren, maar daar hebben leden gewoon meer dan 25.000 posts???


ErikB schreefColonNa 25.000 postings zou je denken dat je al wel enkele uitlaten zou moeten herkennen, laat staan dat je er vlotjes kan achterkomen waar je de info te pakken kan krijgen.

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.