MGF schreefColonWat bevalt je niet dan, het geluid?
Ik heb zo'n beetje het gevoel van "willen maar niet kunnen" met de filter.
De auto gromt wel mooi in hogere toeren, maar de acceleratie is niet in verhouding

.
In verglijking: m'n motor

vanaf 8000 toeren begint die ècht wel te brullen, maar dan gaat het ook razend snel vooruit. En dat mis ik bij de F.
Nu weet ik ook wel dat dit appelen met peren vergelijken is, maar mijn mening is: als het snel klinkt, moet het snel zijn
Nogmaals, dit is een persoonlijke beslissing en mijn persoontje is niet snel tevreden

Dus wordt hij terug verkocht, anders moet ik teveel kosten doen en de auto te veel ombouwen om het geluid waard te zijn

, klinkt mssn raar, maar zo zie ik het.
Bruno schreefColon @Bert, je flexibel van je uitaalt was bijna stuk, misschien nu helemaal, ben je zeker, dat het dat geluid niet was dat je stoort ?
I.v.m. de flexibel heb u een Pb gestuurd
