BUTTON_POST_REPLY 11 berichten Pagina 1 van 1
roll over met windstopper
  • motomuisje
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 9
    GeregistreerdCOLON zo feb 05, 2006 5:32 pm
    WoonplaatsCOLON koersel

roll over met windstopper

door motomuisje » za mei 12, 2007 3:37 pm

Hoi, iemand ervaring met de roll hoops van Mike Satur meer bepaald het boxer1 model met windstopper? Groetjes
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » di mei 15, 2007 6:48 pm

Ik ken geen F hier, die deze heeft....
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 10:29 am
    WoonplaatsCOLON Rotterdam (nederland)

door Christian » wo jun 20, 2007 1:27 pm

Ik heb deze vraag ook eens gesteld :? , is er eigenlijk gewoon geen interesse in deze optie of hoe zit dat :?: zou je kunnen zeggen dat het not done is. als je afbeeldingen zoekt op Google zie je ze eigenlijk ook niet met roll hoops.
    MGF VVC 1998 Tahiti Blue, windstop K&N, 57i , parkeersensoren :? LR pakking next is 52MM TB splitter en nu dus reeds een E39 M5
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo jun 20, 2007 1:43 pm

Kijk maar eens in het Gallery gedeelte van dit forum je zult er niet veel F-jes tegen komen met hoops..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » wo jun 20, 2007 2:18 pm

De meeste roll hoops lijken teveel op de TT roll hoops. Ofwel, not done.
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » wo jun 20, 2007 3:23 pm

Ik denk dat eerder het prijskaartje eventueel icm. de bestelling in het buitenland velen tegenhoudt...
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Guido77
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON wo feb 14, 2007 1:23 pm
    WoonplaatsCOLON Delft (Nederland)
    CONTACTCOLON

door Guido77 » wo jun 20, 2007 3:56 pm

Christian schreefColonzou je kunnen zeggen dat het not done is.

F heeft zo'n roll over beveiliging toch ook niet nodig: vanwege de lange achterkant en de versterkte raamconstructie zit je veilig.
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332

door Christian » wo jun 20, 2007 4:45 pm

ze zijn in nederland ook wel te krijgen dus dat valt wel mee, ik hou het erop dat het gewoon not done is vanwege het kopieren van een ander merk 8)
    MGF VVC 1998 Tahiti Blue, windstop K&N, 57i , parkeersensoren :? LR pakking next is 52MM TB splitter en nu dus reeds een E39 M5
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332

door Christian » wo jun 20, 2007 4:47 pm

Christian schreefColonze zijn in nederland ook wel te krijgen dus dat valt wel mee, ik hou het erop dat het gewoon not done is vanwege het kopieren van een ander merk 8)
    Maar aan de andere kant zie je ze op steeds meer cabrio's terugkomen dus cosmetisch verantwoord zijn ze wel. :wink:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » do jun 21, 2007 6:46 am

Christian schreefColon Maar aan de andere kant zie je ze op steeds meer cabrio's terugkomen dus cosmetisch verantwoord zijn ze wel. :wink:

Ik vind het gewoon niet mooi.. ook al hebben andere merken het wel..
    Alle andere merken (wegklapbare hardtops) hebben een heeeeele lange voorruit waar je gewoon onder zit.. Dit is ook zeker een modificatie die ik niet in mijn F ga doorvoeren..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332

door Christian » do jun 21, 2007 8:07 am

Dat ben ik helemaal met je eens, de TF (en die heeft tenslotte de genen van de F :) ) is niet voor niets ooit verkozen tot de mooiste cabrio. dus dan gaan we voor de gewone of eventueel de glazen windstop zonder toeters en bellen.
BUTTON_POST_REPLY 11 berichten Pagina 1 van 1