gezamelijk richting onze zuiderburen rijden.
Mogelijk kunnen we ergens afspreken
Het is voor mij de eerste keer (de kempenrit
Thomas






GhostRider schreefColonMaassluis.... Hmmm
Afspreken in de buurt van Rotterdam ofzo??
Misschien wel leuk. Komen Demor en Johan H misschien ook nog??
Halen we meteen Sander op in Roosendaal??





Sander schreefColonIk kan wachten aan de wouwse tol (benzine pomp) Deze kom je tegen tussen Roosendaal en Bergen op Zoom. Wat voor tijd hadden jullie in gedachten ?
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.