Ga namelijk iets extraas meenemen zondag met de Kempenrit.
Een hinderlijke ratel als ik het gas intrap, of juist weer loslaat. Alsof er een hitteschild loszit...
Komt van achter bij de uitlaat vandaan.
Gister op brug bleek wel de steun in midden (waarvan een strip om je uitlaat zit) ingescheurd te zijn bij de ophangbout, maar beide delen zitten wel vast....
Iemand idee??
Kl*tegeluid nu




