door Bruce » ma mei 07, 2007 7:27 am
Ja, leuk dagje op de Berg, niet te warm..
Mijn F heeft een eigen wil... dus net als met de uitlaat zijn we toch een aardig tijdje bezig geweest omdat alles niet ging zoals we hoopte..
Bruno met zijn nieuwe speelgoed in actie kunnen zien,
Begint toch een indrukwekkende gereedschapsverzameling te worden..
Jarno, als je je kitje gaat inbouwen en in verveel me geef maar een gil,

zoals Bruno kan beamen ben ik heel goed in het Snel.. het juiste gereedschap aangeven..
Sander dank je.. ik vind hem het de splitter inderdaad een stuk sportiever.. deze maand moet ik (voor de APK) nog de spiegels opnieuw beplakken en in denk er inderdaad over om de insurts dan in zwart mee te spuiten, zoals Bruno al aangaf zou dat erg mooi passen bij de raamoplijsting en de splitter..
En wie weet inderdaad Ap's en grotere schijven...
Oooo we zijn nooit klaar he
Na het schieten van de foto's hebben we hem toch nog iets lager gezet,
Mijn F stond veel te laag, dus hij voelde een erg zacht aan, met pins staat hij nu op gelijke hoogte... amaai wat rijd ie nu lekker...
Vandaag nog ff Autohome bellen, kijken of ze andere fizee kogels voor me kunnen plaatsten, Bruno ontdekte dat die niet meer goed waren...

Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping