BUTTON_TOPIC_LOCKED 9 berichten Pagina 1 van 1
MG TF 135 - jan 2003 Full Option
  • DEMOLDER

    MG TF 135 - jan 2003 Full Option

    door DEMOLDER » do aug 12, 2004 6:37 pm

    MG TF 135 - jan 2003
    PERFECT ONDERHOUDEN & UITSTEKENDE STAAT
    Roestvrij en ongevalvrij - lichte schade bumper vooraan
    Deze wagen is kosten- en/of financieringsvrij !

    Prijs: 21500 EURO !

    ****************************************
    Voor foto's en een overzicht zie webpagina:
    http://mgtf.ictadvies.be
    ****************************************
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » do aug 12, 2004 10:07 pm

    Zag er vandaag nog zo-eentje rijden (kleur + velgen) en kan niet anders zijn dan dat het een prachige combinatie is om te zien ! Jammer dat je de TF verkoopt.
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    mpmgf
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 211
    GeregistreerdCOLON wo mei 26, 2004 6:18 pm
    WoonplaatsCOLON Zuid-Holland

    door mpmgf » vr aug 13, 2004 4:17 pm

    De perfecte kleuren combi voor een MG, wil hem wel ruilen voor de mijne

    MG F 1.8 VVC Donkerblauw, creme leder, airco, rolbeugels, clarion TFT/DVD klapscherm.

    Hahaha succes met de verkoop...
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » vr aug 13, 2004 8:13 pm

    Yo MP maak die website eens af; zet er iig eens een paar mooie foto's van je F op want ik ben benieuwd, je avatar en je lijstje zien er leuk uit :)
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    mpmgf
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 211
    GeregistreerdCOLON wo mei 26, 2004 6:18 pm
    WoonplaatsCOLON Zuid-Holland

    door mpmgf » vr aug 13, 2004 8:20 pm

    Zal me best doen sander... ben niet zo thuis in het maken van websites maar zal het van de week proberen. Ik heb wel veel foto's van me auto moet ze nog ff mailen naar bruno geloof ik voor op de foto site....

    PS dit is me complete lijst:

    VVC, donkerblauw metalic, creme lederen interieur, houten stuur, clarion klapscherm, playstation 2 ingebouwd, chromen rolbeugels, hardtop, 52 mm trophy gasklep, KN 52i luchtfilter, airco, chromen gril, witte blinkers, 3e remlicht, aparte velgen met orginele MG wieldoppen voor de winter. En natuurlijk niet te vergeten een nieuwe koppaking ...... :wink:

    Maarja volgens mij verkeerde topic.......

    Grtz MP
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo aug 15, 2004 7:31 pm

    mpmgf schreefColon KN 52i luchtfilter


    K&N 57i zal je bedoelen.

    mpmgf schreefColon Maarja volgens mij verkeerde topic.......


    Inderdaad ! :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    mpmgf
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 211
    GeregistreerdCOLON wo mei 26, 2004 6:18 pm
    WoonplaatsCOLON Zuid-Holland

    door mpmgf » zo aug 15, 2004 7:59 pm

    57 I idd type foutje.... bedankt

    Grtz MPMGF
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » zo aug 15, 2004 9:32 pm

    Hehe, en een 57mm TTB zeker ;) Ben benieuwd de PS2 in het echt te zien. Jammer dat je niet voor XBOX heb gekozen aangezien je daar Xbox Media Centre (na plaatsing modchip) op kan zetten; 120gig hdd in de xbox en Divx/xvid/mp3/dvd/.../.../... erop naar hartelust en draaien maar op die tft :)
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    mpmgf
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 211
    GeregistreerdCOLON wo mei 26, 2004 6:18 pm
    WoonplaatsCOLON Zuid-Holland

    door mpmgf » ma aug 16, 2004 10:13 am

    Sander die kan er ook in kan hem switchen moet alleen ffies kabels omzetten....

    Grtz MPMGF
BUTTON_TOPIC_LOCKED 9 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten