








Bruce schreefColonZijkant van mijn F is opnieuw gespoten, en het weekend ff dik in de Mcguiars gezet,


Bruce schreefColonEcht niet?
Ik heb gevraagd wanneer ik hem weer mocht wassen en in de was zetten,
ze vertelde me dat zij hem al hadden gewassen en dat ze twee componenten lak hadden gebruikt en dat die meteen in de was gezet mocht worden..
vind je hem niet mooi?



ErikB schreefColonWelke Wax gebruik je, NXT of GoldClass (of beide) ?
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.