


Bruno schreefColonToevallig stationair gas aan het geven geweest ?






ErikB schreefColonVolgende keer ook eens opletten of je snelheid nog wordt weergegeven.... de stuurbekrachtiging is immers snelheid afhankelijk en als het signaal wegvalt, dan heb je geen bekrachtiging meer (veiligheid), maar ook geen snelheidsmeter meer.



Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.