



mpmgf schreefColonHij is wel zachter dan de F1 maar scheelt ook wel in de wallet, maakt voor de F toch niet echt uit wat voor band je koopt, ze moeten toch elk 3/4 jaar vervangen worden.
Grtz MPMGF




Sander schreefColonPrecies; en voor €208,- (4 x Toyo, 4 x ventiel, 4 x balanceren en rondom uitlijnen) kun je niet sukkelen
Wat trouwens niet klopt is dat je achterbanden aan de buitenkant slijten... Zou toch echt vanbinnen moeten zijn bij een F... Misschien kunnen we eens ruilen en zo samen één heel jaar doen met onze achterbanden

Sander schreefColonPrecies; en voor €208,- (4 x Toyo, 4 x ventiel, 4 x balanceren en rondom uitlijnen) kun je niet sukkelen
Wat trouwens niet klopt is dat je achterbanden aan de buitenkant slijten... Zou toch echt vanbinnen moeten zijn bij een F... Misschien kunnen we eens ruilen en zo samen één heel jaar doen met onze achterbanden
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.