

Bruce schreefColonVoor de verzekering voor de rijvaardigheidstrainging moet ik de nieuwwaarde van mijn F opgeven, maar ik heb daar helemaal geen bon van, bovendien komt mijn F van oorsprong uit Duitsland.
Iemand enig idee hoe ik (bij benadering) de nieuwwaarde van mijn F kan bepalen?

Bruce schreefColonVoor de verzekering voor de rijvaardigheidstrainging moet ik de nieuwwaarde van mijn F opgeven, maar ik heb daar helemaal geen bon van, bovendien komt mijn F van oorsprong uit Duitsland.
Iemand enig idee hoe ik (bij benadering) de nieuwwaarde van mijn F kan bepalen?


Coen schreefColonHet is niet zo moeilijk om dat te bepalen. Welke opties heb jij op je F?

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.