


Kan je het geluid ook veroorzaken als je met de hand op de achterkant van de auto duwt? Is het zowel links als rechts?

Arjan schreefColonAls ik over een hobbelige weg rij, hoor ik achter de auto soms gepiep.

Gauke schreefColonMisschien een nestje jonge vogels?????????

Diederik schreefColonGauke schreefColonMisschien een nestje jonge vogels?????????
da's toch in mei... in mei leggen alle vogels een ei...




Als ik over een hobbelige weg rij piept mijn deur/deurpaneel ook een beetje... is dat het niet...?
Siliconenspray op ophangingsrubbers is in dat geval de oplossing. T'zou niet de eerste F/TF zijn die ik zo van piepen af help.

Diederik schreefColonGauke schreefColonMisschien een nestje jonge vogels?????????
da's toch in mei... in mei leggen alle vogels een ei...

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.