bij het omdraaien van de sleutel gebeurde er niets. geen klik, geen ratel, gewoon echt helemaal niets.
had wel prik, want controlelampjes werkte gewoon en gaven geen ongebruikelijke situatie aan. ook de radio begon weer te spelen. maar geen vroem vroem
Na een telefoontje met Bruno (thanks again), wat puntjes nagelopen:
zekeringen nr 6 en 7 (30 Amp, motormanagement) waren nog in orde en ook nr 24 (10 amp, startmotor) bleek niet stuk.
na wat geklop met een rubber hamer (had ik toevallig bij) op de startmotor, startte hij weer als vanouds.
Wordt dus tijd om naar een startmotor uit te gaan kijken.





