








Coen schreefColonWaar kun je eigenlijk de vloeistof van de koppeling vinden?


Remieme schreefColonAline heeft problemen met haar versnellingsbak bij hogere buitentemperaturen. moeilijk in de diverse versnellingen te krijgen.
later op de dag eenmaal de boel weer afgekoeld is het probleem weg.
Verkeerde olie in de bak?

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.