

In de 1,5 maand verbruikt hij bijna een liter koelvloeistof!
Vrijdag en Zondag een lang stuk gereden en keek eens even hoe de koelvloeistof er aan toe was... Borrel Borrel in de motor hoorde je lucht verplaatsen en in mijn reservour allemaal bubbels en t voelde warm aan! Er staat geen druk op de dop! en het koelvloeistof pijl stond erg hoog.. kwartiertje later was hij weer normaal gezakt.
....
Wel heb ik de koelfentilator voor al een tijd niet gehoord.. en rechts achter blaast heel vaak!









Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.