door Bruce » za apr 14, 2007 7:54 am
Jonkman, uit Raalte, aardige jongen, daar ben ik ook eens geweest om naar een F te kijken.
Een zwarte F op 17" velgen, uit Duitsland, die denk ik voor een tik had gehad (motorkap sluite slecht) en die na een paar honderd meter erg begon te roken.. uit zijn koelvloeistof tank.. zijn verklaring was dat ze voor het poetsen van de auto de zekeringen eruit hadden gehaald en die van de van van de radiator waren vergeten terug te zetten.. volgens mij was het een hele duidelijke HGF...
Een aardige jongen, maar let goed op... Jarno, jij moet vast meer details kunnen bespeuren?
Zijn er aan het blok verschillen te zien tussen de 115 en de 135?
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping