Pete schreefColonIk voel een groupbuy voor 280mm schijven aankomen! Klopt dat? Hoeveel geinteresseerden zijn er voor de Mike Satur schijven? De prijs die Mike opgeeft is 195 Pond (300euro dus) Ik zal ook nog even zoeken naar andere opties (Bruno had het over een Corrado schijf die gelijk zou zijn... let me check)
em-gee-efke schreefColonIk heb er al nieuwe liggen! Besteld op Ebay.de voor maar 59€
Bruno schreefColonJa maar die zijn wel even groot als je standaard schijven en dus geen 280'ers, dus die prijs mag je niet vergelijken. Daarenboven zitten er in de set van mike ook adaptors enz. Die adaptors heb je jammer genoeg nodig en deze zijn nergens anders te krijg bij mijn weten, anders kon het inderdaad immers veel goedkoper.
Verder zou ik inderdaad ook oppassen met de geperforeerde schijven, vooral voor Belgische geintreseerden (keuring). Ik weet dat de schijven ook vol bestaan (Erik heeft ze), maar ik weet niet of Mike deze levert, want hij verkoopt Black diamond schijven.
Misschien eens vragen of Mike de adaptors los wil verkopen, en er zelf schijven bij kopen (volkswagen) of eventueel EBC's.
Ook B&G levert een big brake kit, maar deze zijn veel duurder
em-gee-efke schreefColonHet was ook helemaal niet de bedoeling de prijs te vergelijken.
Zal misschien in de toekomst andere schijven steken maar voorlopig zijn deze goed!
em-gee-efke schreefColonBedoelde alleen maar: voor mij geen groupbuy.

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.