Er is in onze gallery, hier een plaatsje gereserveerd voor deze foto's
Pete ging ons vooraf met zijn Hong-Kong-foto :
Nog een voorbeeldje , deze keer van een dagje Parijs (minder ver, minder exotisch, maar t'mag niet ontbreken in de verzameling)
BTW, heel veel Porshes en nog veel meer Ferraris gespot, maar geen enkele MG.
Who's next ?


















