ik heb er gruwelijk veel tijd in gestoken en nog meer geld maar het project is afgelopen en ik wil gaan kijken naar een auto met meer bergruimte.
ik weet m,n indicatie bedrag nog niet maar als iemand met een serieus bod komt zal ik er zeker over nadenken.
stuur dan maar een pbtje of mail
grtzz. robert








