BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
back lit dials
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    back lit dials

    door Jupilerman » di aug 03, 2004 1:03 pm

    Metal Monkey, remeber....? nu ook met back lit feature. Niet slecht hé

    http://www.xpower-mg.com/forum/showthre ... adid=16743
    l
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » di aug 03, 2004 1:07 pm

    en overdag:
    Afbeelding

    Niet mis.... maar wat zou er vermeld staan op het prijskaartje ?
    IMO, don't worth the hassle..... maar 'k ben dan ook best tevreden met de tellerpartij zoals ie nu is.


    PS. hoe was je verlof Jupke ?
    toch niet vroeger moeten terugkeren hoop ik
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

    door Jupilerman » di aug 03, 2004 1:47 pm

    ErikB schreefColon toch niet vroeger moeten terugkeren hoop ik

    :lol: :oops:

    Wel ´k ben net uitgeslapen en zoals je ziet alweer met m´n verslaving bezig terwijl de vrouwe ´t eerste machien was draait.

    Toch bijna 2500km afgemaald, waarvan 2490 met de kap af. Daartegenover zijn die engelsen echte jeanetten (NL slang voor: verwijfde de mannen) hoor. Die gasten houden ten allen tijde de kap op, over hair dressers gesproken :LOL:. ´t lijkt wel of ze enkel bloot rijden bij T=22°C, RV=65%, cumuluswolkjes die de waterzon verstoppen. Ik ben ontelbaar veel Audi TT´s tegen gekomen. Gewoon niet te doen. Je ziet ze er vaker dan de VW golf. Het aantal BMW´s M3 cabrio overtreft zelfs het aantal TF´s dat ik heb geteld. Mazdas MX-5 /miata in overvloed (met de kap op) ook veel Fords StreetKa (dedju da´s een lelijk bakske). Verder nog exoten zoals de Morgan Aero 8, redelijk wat TVR´s, Caterham 7 (Super light), Aston Martins natuurlijk ... DB7, Maserati´s, schandalig veel Jags XK cabrio en coupe. Een wonder dat ik er geen stramme nekspieren aan over heb gehouden.
    Ik heb de auto´s niet allemaal minutieus geteld, maar ik zou durven zeggen dat ik evenveel MG B´s heb gezien dan F/TF´s

    Verder nog héél leuk geslapen, eigenlijk ook heel lekker gegeten tegen dure prijzen in de lokale pubs. Heel weinig toeristen. We hebben amper 3 belgische nrplaten gezien en een paar NLandse.

    Toch wel erg lekker langs die Engelse winding and twisty roads.

    We zijn nog uitgezwermd naar het uiterste zuid-westen. We hadden niet verwacht dat de UK zo mooi was. Voor herhaling vatbaar!! Absoluut.

    Cheers,
    David. ok wel amateurfotograag :LOL:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di aug 03, 2004 9:12 pm

    Niet lelijk, maar ik spendeer mijn duiten toch liever aan iets anders, omdat de originele wijzerplaten ook best mooi zijn, en zeker niet zo spiegelen. :?

    De andere fotograaf !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten