ErikB schreefColonHet is echter nog nooit gedaan, niet in het buitenland en niet in de BeNe community, omdat er zo een ingrijpende wijziging is.

Kasper schreefColonErikB schreefColonHet is echter nog nooit gedaan, niet in het buitenland en niet in de BeNe community, omdat er zo een ingrijpende wijziging is.
Het zal stukken goedkoper en eenvoudiger zijn om simpelweg de F tegen een TF in te ruilen....
Maar ik denk dat jeroen verwijst naar McPherson schoef - schokdemper combinaties. Dit zou de conversie betekenen. Een andere schokdemper op zich is natuurlijk geen probleem. Er zijn verschillende fabrikanten die dempers, al dan niet instelbaar, voor de F leveren.
Spax, Koni, O.M....

j.reuvers schreefColonik vroeg me af of het systeem ook gewoon vervangen kan worden voor het conventionele veersysteem.
Groet Jeroen.

Sander schreefColonErikB schreefColonHet is echter nog nooit gedaan, niet in het buitenland en niet in de BeNe community, omdat er zo een ingrijpende wijziging is.
Wel waar; Mike satur heeft al een aantal F-en van TF vering voorzien. Volgens mij kun je er wel wat over vinden op mg-rover.org

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.