Weet iemand waar deze te koop zijn en of deze met twee linkerhanden zelf te monteren zijn?






Bruce schreefColonAd ik ben het zelden met je eens maar ik vind dit toch ook wel mooi staan..
Maar het plaatsen is aardig wat werk denk ik..


Pete schreefColonAls dit op een F netjes te monteren is ben ik zeker geinteresseerd.
Pete

Brooklands schreefColon
Zijn we het zelden eens.



Bruno schreefColonDe tellerpartij moet eruit (wel wat prutswerk), en het plexiglas moet van de unit gehaald worden. Dit is niet zonder risico. Het zit er verlijmd op, en breekt als ijs !


MGF schreefColonBruno schreefColonDe tellerpartij moet eruit (wel wat prutswerk), en het plexiglas moet van de unit gehaald worden. Dit is niet zonder risico. Het zit er verlijmd op, en breekt als ijs !
Dat heb ik gezien op de berg inderdaad..
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.