









Nem58 schreefColonUHmz,... wanneer ik mijn softtop op de auto heb raakt deze op geen enkel moment mijn windscherm. Niet bij het cabrio rijden, dichtrijden of ook niet bij het omhoog/omlaag doen van de kap.


Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.