Wij organiseren dit jaar voor de 3de keer voor MG Club Limburg de lenterit. Alle MG's (ook F'kes, TF'kes, ZR's...) en oldtimers van andere merken zijn van harte welkom. De inschrijving kost 10 euro per wagen. De afstand van deze rondrit bedraagt ongeveer 80 km. Wij voorzien een roadbook voor beginners en voor gevorderden (vermelden bij inschrijving). Voor de democratische prijs van 10 euro kan u genieten van een koninginnenhapje of vlaamse karbonaden met frietjes en dessert. Om 19 u verloten wij een GPS TomTom en 2 Nokia GSM's onder de aanwezigen. U kan inschrijven via de website van MG Club Limburg (activiteiten) of mailen naar sigrid.awouters@fulladsl.be of paulbams@skynet.be.




