





Renno schreefColonBij aankoop van mijn MGF is het dak vernieuwd door een bedrijf in Rotterdam. Als je nog opzoek bent naar een goed adres, dan kan ik het komend weekend wel voor je opzoeken. Ik zit nu in de VS.gezien dat je al een oplossing hebt gevonden.
RrRrik schreefColonRenno schreefColonBij aankoop van mijn MGF is het dak vernieuwd door een bedrijf in Rotterdam. Als je nog opzoek bent naar een goed adres, dan kan ik het komend weekend wel voor je opzoeken. Ik zit nu in de VS.gezien dat je al een oplossing hebt gevonden.
Ik ga het eerst zelf maar proberen. als dat mislukt moet ik naar een andere oplossing zoeken. Ik had het cabrio bedrijf in naarden gebeld en die dacht er 10 uur mee bezig te zijn a 65 euro per uurbeetje veel toch?
Renno schreefColonIk dacht dat het een rekening van 600 euro was, maar weet het niet zeker. Ik zal komend weekend het even opzoeken.
Bruno schreefColonBen je zeker dat ze 10 uur nodig hebben ? Dat zal misschien inclusief snijden en sticken van de kap zijn. Het monteren alleen zal heus geen 10 uur in beslag nemen.



RrRrik schreefColonIk vind het een beetje overdreven.. Ik ga er zaterdag eens lekker mee bezig maar weet nu al wel dat een versnellingsbak uit een mg halen meer tijd in beslag neemt dan dit kapje. Een uurtje zal oo kwel niet lukken maar dat hoeft ook niet...




Bruce schreefColonKijk eens aan dat is een goed begin.. gaat het je lukken binnen de 10 uur denk je?

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.