Wat ik nu ga vertellen is heel triest.
Zaterdag avond rond 19:15 ging ik een patatje eten met mijn vriendin.
Half uurtje erna kom ik bij mijn autotje..... 3 sneëen in mijn dak van voor tot achter van links naar rechts
Zo dat wou ik even kwijt!
Zondag direct een nieuw kapje opgehaald. Dit is alleen het kanvas zelf dus geen achterruitje en geen frame. heeft er iemand ervaring met dit om te monteren?
Groeten,



Je zou ze toch het liefst opknopen 



